Rühmatööde arutamise koht

12

Rühmatööde arutamise koht

kaidokikkas
Administrator
Kõik, kes otsivad rühmatöö jaoks teemat, sobivat rühma või rühmadesse puuduvaid liikmeid, võivad enda soovi siia üles riputada.

Re: Rühmatööde arutamise koht

marjam.nesterova
Meie otsustasime koos Timuriga rühmatööd teha, kuid meil puudub nii teema kui ka rühmaliikmed (please help)

Re: Rühmatööde arutamise koht

KaisaLiiv
This post was updated on .
Mina tuleks teie rühma, kui teile sobib koostöö veebis. Olen päeval tööl. Ma saan aru, et see on selline referaadi moodi asi? Kas teemaks sobiks näiteks "5G Eestis - müüdid ja tegelikkus"? või "Miks kardetakse tehisintellekti?".

Re: Rühmatööde arutamise koht

kaidokikkas
Administrator
KaisaLiiv wrote
Ma saan aru, et see on selline referaadi moodi asi? Kas teemaks sobiks näiteks "5G Eestis - müüdid ja tegelikkus"? või "Miks kardetakse tehisintellekti?".
Suures osas referaat, aga sarnaselt tulevase lõputööga võiks ka enda hinnangud asja kohta sisse kirjutada (eristades selgelt enda ja "laenatud" materjali, viimane peab olema viidatud). Oluline on ka koostöö aspekt ehk töö peaks olema tervik, mitte 4-5 eristuvat juppi ehk autorid nahistavad igaüks omaette enda nurgas.

Aga need pakutud teemad on täiesti mõeldavad.

Re: Rühmatööde arutamise koht

Kristina Aprelkova
This post was updated on .
Tere

Mulle teema meeldib. Kas tohib liituda? Mulle ka sobiks veebipõhine koostöö.

Re: Rühmatööde arutamise koht

joosepmannik
Kirjutaks meelsasti rühmatöö autonoomsete sõidukite teemal.
Kas siis nurga alt, et miks inimesed neid pelgavad või millal saabub aeg kui kõik sõidukid liikluses on juhivabad või hoopiski näiteks millistesse keskkondadesse oleks neid kõige kasulikum sõitma panna.

Ootan kaashuvilisi seda teemat koos minuga kirja panema

Re: Rühmatööde arutamise koht

RomaTariq
Teema tundub huvitav ning liituksin meeleldi.

Re: Rühmatööde arutamise koht

KaisaLiiv
Tegin meile wordi faili - nii ehk kergem järge pidada, et kes kus töötada tahaks ja kus rühmas veel ruumi on. Ehk on nii kõige lihtsam organiseeruda :)

https://docs.google.com/document/d/1UdR6EsL6UwLryTVREYdO0vArdBcdsW5-_suwcF6xYUM/edit?usp=sharing

Re: Rühmatööde arutamise koht

DanyilK
Teema tundub igati huvitav, niiet liituksin samuti hea meelega:)

Re: Rühmatööde arutamise koht

KaisaLiiv
Kristina, lisa mind discordis sõbraks (Kaskin). Saame seal teistega rääkida. Meil on chat valmis juba :)

Re: Rühmatööde arutamise koht

Jevgenia
Hei!

Kas on veel rühmatöösoovijaid?  Oleksin huvitatud, aga hetkel on teemaga raskusi.
Koos on paremini välja mõelda.

Re: Rühmatööde arutamise koht

LauraR
Hei!

On, on. Võid lisada discordis laurar#5794, saab koos mõelda. :)

Re: Rühmatööde arutamise koht

hailve
hei

Olen samuti huvitatud rühmatööst. Valmis mõtisklema, arutlema, uurima, kirjutama. :)
Discord: Hanna#0281

Re: Rühmatööde arutamise koht

Sandra-Liis
Liituksin ka hea meelega :) discord: sandraliis#4369

Re: Rühmatööde arutamise koht

nikita.kasnikov
Jevgenia, kui teil on veel vabu kohti siis, liituksin ka, discord: Knight_x1#7811 , kui mitte siis tahaksin leida kaaslasi, et rühmatöö teha

Re: Rühmatööde arutamise koht

ahtojalak
Soovin ka ennast üles anda!

Kui leidub rühm, kellega saaksin liituda, oleks äärmiselt tore. Hetkel ei ole mul ühtegi konkreetset teemat ega ka rühma, samas olen nõus vabalt valitud teemal kaasa mõtlema :)

Discord: ahto.jalak#2289 (ahtoj)

Re: Rühmatööde arutamise koht

joosepmannik
Kellel veel soovi autonoomsetest sõidukitest kirjutada, pange ennast seal Google docsis kirja

Re: Rühmatööde arutamise koht

ahtojalak
Joosep, panin ennast kirja.

Re: Rühmatööde arutamise koht

Taeri
Eelmise nädala tagasisides õppejõud mainis, et "totakatest" programmeerimiskeeltest oleks hea rühmatöö teha, panin end selle teemaga tabelisse, kes soovib, ühinege ja võtke ühendust:)
213258IADB // taesaa

Re: Rühmatööde arutamise koht

mpilli
Heipa, kui kellelgi pole veel rühma, siis võite mulle Discordis kirjutada, hetkel on meid 3 ja teemat pole veel paika pannud.

Discord: Kardinapuu#7172
12