Tutvustusring

12

Tutvustusring

kaidokikkas
Administrator
Tere!

Et foorumisse mingi näidisteema saada, võiks selleks olla tutvustusring. Panen siia paar sõna iseenda kohta - teised võiksid sama teha.

Ühesõnaga: passi järgi Kaido, sõpradele Kakk.  1969. aasta väljalase, viimased ligi 20 aastat kannab erialast soengut (loe: hobusesaba). Armastab raamatuid, muusikat, toredaid inimesi, tsikleid, head toitu, erinevaid madinakunste ja veel mitmeid muid asju. Ei armasta ülbust, rumalust ja ebaausust. Ei ole üsna mitmes mõttes päris normaalne.

Ametlikuma tutvustuse võib leida ETISest

Re: Tutvustusring

roman.vilu
Jõudu!

Minu nimi on Roman Vilu (selle lause järgi juba võib välja tuua, et mul on päris vähe fantaasiat, kuidas ennast teistele tutvustama). Hetkel olen 22, mille peale teen nalju, et olen juba veidi pensionär.

Olen positiivne, rahulik ja aus noormees (ega meie kõik siin pole noored?)

Käin jõusaalis ja jooksmas, õhtuti meeldib vaadata YouTube'il videoid või muusikat kuulata. Harrastuseks on ka praegu IT alane õppimine (nii ülikoolis, kui ka tööl). Naine räägib, et olen nagu zombie, kui midagi õpin või loen arvutist.

Re: Tutvustusring

Dsobit
Tere!

Olen Dmitri, õpin TalTechis IAAB erialal (tundub, et teiele see ei ole saladus, kuna osalen sellel kursusel). Minu unistus on rännata ümber maailma ning tegeleda IT-ga. Olen meelsasti valmis panema õla peale uusi koormusi ja elu raskusi.

Töötan koolis IT-tugiisikuna ja süsteemide arendajana. Vabal ajal tegelen oma Nõrkvoolu firma juhtimisega ja arendamisega ja muidugi armastan ka YouTube nagu eelmine Roman mainis.

Natuke tõsisem info on saadaval LinkedIn-s: https://www.linkedin.com/in/dmitri-sobolev-70770a18b/

Re: Tutvustusring

marjam.nesterova
Tere (insert siia mis ajal lugesite minu postitust)!
Mina olen Marjam, tahaks lisada kuidas mind sõbrad kutsuvad, kuid sõpru mul pole.
Reeglina õhtuti ma mängin videomänge, vaatan YouTube videosid või mängin oma kassiga, see on juba rutiin, kuid pean seda oma hobide hulgas. Liitun Romani omale pensionäriringi kuna ka olen 22-aastane.
Hakkasin seda posti kirjutama meelega, et mul on nii palju erinevaid hobisid, kuid praegu saan selgelt aru, et ei ole, olen liiga standartne "normie" inimene.
Mulle meeldib Wolt/Bolt Food koju tellida ning mängida Pokemon GO ja ei meeldi 80% ülejaanust Maailmast.
Saame tuttavaks!

Re: Tutvustusring

poljakov.gleb
This post was updated on .
Tere!

Minu nimi on Gleb. Olen 22 aastat vana.

Aastal 2018 lõpetasin kooli ning astusin Tallinna Ülikooli. Õppisin seal umbes pooltesit aastat ja lahkusin, sest mul on kadunud huvi valitud eriala vastu.

Pärast töötasin ehitajana ja kullerina, proovisin ise HTML-CSS-JS, Java,Python õppida. Hea meel, et astusin jälle ülikooli.

Mul on üks suur harrastus - muusika. Mängin kolmes bändis hetkel(kitarri, trummi, süntesaatori). Lemmik ansamblid on The Cure, New Order, The Police, Kraftwerk, eestikeelsetest - Vennaskond.

Re: Tutvustusring

MatthiasL
Tervist!

Olen Matthias. 20 aastat vana ja õpin IT administratsiooni õppekaval.
Läbisin just kaitseväe Staabi-ja sidekompaniis, enne seda õppisin 3 aastat Tallinna Polütehnikumis tarkvaraarendust.

Muidu naudin arvutimänge, rattasporti ja reisimist.

Tore tutvuda!

Re: Tutvustusring

kristinakavelits
Tere!
Olen 19-aastane Kristina :)
Kui ma olen väsinud, siis mängin klaverit või vaatan mõnda filmi.
Meeldib väga reisida, mängida korvpalli ning kohtuda huvitavate inimestega :)

Re: Tutvustusring

Ronald-Reigor
Tere!

Mina olen Reigor Olen 19 aastane.
Mind huvitab kõiksugune loominguline tegevus ning uute kogemuste saamine.

Olen käinud vee all, taevas ja maa peal. (Sukeldumine, langevarju hüpe ning ...kõndimine)
Kaitseväes sain endale C, CE ja D kati. Ehk kui autojuhti vaja on siis olen ilmselt võimeline sõitma.

Oskan mängida 7 erinevat instrumenti, millest süvitsi olen õppinud klaverit ja akordionit.
IT alale sattusin puht juhuslikult tänu facebooki ad'ile ja "tänu" muusikaakadeemia jazz eriala eksami läbikukkumisele.

Varasemalt vabal ajal mängisin klaverit, laulsin, mängisin discgolfi või passisin youtube'is, aga nüüd lisandub sellele nimekirjale ka programmeerimine.

Re: Tutvustusring

ingmarolmaru
Tere!

Mina olen Ingmar. Olen 20. aastat vana ja õpin IADB õppekaval.
Mina samuti läksin peale keskkooli kaitseväkke ja olin seal Küberväejuhatuses arendusmeeskonnas.
Olen töötanud u 3 aastat arendajana ja programmeerimine on olnud juba põhikoolist saati minu üks lemmiktegevusi.

Lisaks olen tegelenud 12 aastat purjetamisega, vabal ajal käin sõpradega kettaid loopimas(discgolf) ja naudin vahete vahel ka arvutimängude mängimist.

Meeldiv tutvuda!

Re: Tutvustusring

Kristina Aprelkova
Tere

Mina olen Kristina. Astusin uuesti see aasta ülikooli õppima, sest tunnen et oma töös just seda lisaks vajan. Varasemalt olen juba lõpetanud elektroenergeetikat. Elu näitab, et õppida tuleb koguaeg. Õppimise juures kasvatan tütart ja alaska malamuuti. Vabal ajal meeldib jalutada metsas koeraga, minna matkale.

Meeldiv tutvuda!

Re: Tutvustusring

KatreS
Tere,

Mina olen Katre, vanust piisavalt, et aastast 2016 olen töötanud ehitiste projekteerijana (2017 lõpetasin TTÜ ehitusteaduskonna). Sel kevadel asusin uuele ametikohale ning tundsin, et IT teadmised tuleksid töökohal kasuks ning seetõttu sai taas alustatud ka ülikooliteed, erialaks IADB. Meeldib katsetada enda piire. Hirmud ja väljakutsed on ju ületamiseks, eks?! Mind võib suvel kohata autotelk katusel mõnd mahajäetud kohta observeerimas ja/või koeraga SUPi laual päikeseloojangusse sõudmas. Talvisel ajal vallutan võimalusel lumelauaga mõnd mäge.

Re: Tutvustusring

AnderAusta
Tere!

Olen Ander ja  asusin õppima IAAB erialal. Olen 21. aastane, hetkel töötan elektroonika poes, vahel ka baaris.
Vabal ajal satun jõusaali, Tallinnat avastama (ise olen Tartust) ja sügisel tahaks alustada ka disci mängimisega.
Tulevikus tahaksin oma tööasjad tehtud saada maailmas ringi reisides.

Re: Tutvustusring

RometR
Tere

Olen Romet(IAAB13), 2000.a väljalase ja allergiaid on rohkem kui vanust.

Meeldib:
 - mängida kõiki pallimänge...eriti jalgpalli :)
 - mängida arvutimänge :0
 - disci kettaid puuotsa lennutada
 - kuum ilm..alla 20 kraadi on no-go element

Re: Tutvustusring

mpilli
Heipa!

Minu nimi on Martti.
Olen siin planeedil viibinud 20 aastat ja õpin IAAB õppekaval.
Tulen Rakverest ja läbisin äsja kaitseväe Luurekompaniis.
Vaba aega meeldib mulle sisustada videomängude ja korvpalliga.

Re: Tutvustusring

Mathias.Ranna
Tere!

Mina olen Mathias! Esmalt sooviksin mainida, et väga kihvt on teie kõigi postitusi lugeda!

Lühidalt minust: olen pisut maailma rändur. Enda 21 noorusliku eluaasta jooksul olen elanud aasta Argentiinas ning ühtlasi ka 3 kuud Hispaanias. Lisaks IT erialale, armastan latiino kultuuri ja ka hispaania keelt. Gümnaasiumi lõpetasin aastal 2020, peale mida veetsin 11 kuud kaitseväes spetsialiseerudes side erialale. Olen positiivse ellu suhtumisega ja avatud mõtlemisega!

Jõudu ja jaksu kõikidele sellel kursusel osalevatele tudengitele!

Re: Tutvustusring

leonidpeskov1337
Tere !
Minu nimi on Leonid. Olen 19 -aastane. Õpin IAAB erialal. Iga päev hommikust õhtuni tegelen e-spordiga .  Ma oskan hästi laulda ja ka internetis inimesi trollida.

Re: Tutvustusring

ArneA
Tervist, mina olen Arne!

Ma olen 19. aastane ja tulen ülikooli värskelt gümnaasiumist.

Mulle meeldib sporti teha just for fun kui võimalik. Mulle meeldivad ka videomängud, eriti visual novel'id aga ka muud žanrid, ning minu PS Vita mängukonsool. Mulle meeldib veel vabal ajal lugeda, mediteerida, netis surfata, Youtube'st videosid vaadata, inimestega suhelda ja teha kõike mis mulle huvi võib pakkuda.

Oskan ka videosid teha ja editida Premiere Pro's, kuid viimasel pole motivatsiooni midagi teha olnud, ainult mõndasid meemid ideid mis pähe on tulnud.

Tulin IT-d õppima, sest see on kindel amet tulevikus ja mul on ka endal piisav huvi selle vastu.

Re: Tutvustusring

LauraR
Tere!

Mina olen Laura. Kuna meil pensionäriring paistab piirduvat 22ga, siis mul on juba paar naela kirstus at the ripe old age of 23 3/4.
Põhiliselt meeldib puhata ja mängida. IT seltskonnaga ühinesin, kuna tegin pandeemia algul paar online kursust ja täitsa põnevaks läks.
Elan koos kahe varjupaiga võrukaelaga(1 kass, 1 koer), kellega saab mürglit teha, kui radikuliit ei kimbuta :D

Jõudu, jaksu kõigile!

Re: Tutvustusring

DanyilK
Hola! Mina olen Danyil!
Olen 19.aastane ning värske gümnaasiumi lõpetaja. Asusin õppima IADB erialale, kuna olen juba üpriski kaua unistanud programmeerijaks saamisest. Loomulikult see ei tähenda seda, et omast vabast ajast tegelengi ainult sellega, et unistan, EI.. see annab ainult motivatsiooni, et üht-teist elus ette võtta ning uusi väljakutseid endale leida. Vabal ajal meeldib sõpradega väljas käia, klaveril improviseerida, spordiga tegeleda, no ja muidugi progeda(kuidas siis selleta:)).
Jõudu! Stay positive!

Re: Tutvustusring

Semjon-isajevski
Tere!

Minu nimi Semjon Isajevski, olen 24 aastat vana.
Keskkooli lõpetasin 7a. tagasi.
Oma elus olen proovinud ennast juba erinevates valdkondades. Õppisin tüürimehenaks Mereakadeemias, käisin Põhja-meres General Cargo laevas ca 5 kuud.
Töötasin Rootsis ja Soomes ehitajana, töötasin kõrghoonete katusel jne.
Proovisin ennast ka hotelli äris.
11 kuud kaitseväes tehtud ka..
Sellest selgub, et olen mitmekülgne Dude, ning olen alati valmis proovida midagi uut!
12